Romana Mazalová pro Žurnál UP a Český rozhlas Olomouc

18. 06. 2016 / Lucie Reichová / Rubrika: Médiím / Přečteno 1 298x

Po velkém úspěchu dokumentu Šmejdi se naše doktorandka, PhDr. Romana Mazalová, rozhodla bojovat dál a veřejnost (zvláště pak seniory) edukovat o tom, jaké fígle a strategie obchody a řetězce používají. Cílem jejího projektu je, aby se současný nakupující snažil o tom, jak ho marketing ovlivňuje, přemýšlet, a zároveň aby se reklamnímu nátlaku naučil odolávat.

Níže si můžete přečíst rozhovory pro univerzitní časopis Žurnál UP a Český rozhlas.

Český rozhlas Olomouc: http://www.rozhlas.cz/olomouc/nasihoste/_zprava/o-nakupovani-vernostnich-kartickach-a-prilis-bilych-zubech–1620753

Žurnál UP | květen 2016 | číslo 3 | ročník 25 | strana 2-5

 

Sdílet článek na facebooku

Sociální sítě
[qrcode alt="Skenovat QR kód" size=330 class="" credit=FALSE shadow=true]

QR kód aktuální stránky:
old.psych.upol.cz/verejnosti-a-mediim/romana-mazalova-pro-zurnal-up-a-cesky-rozhlas-olomouc/

Vaše zpráva *

jméno a příjmení *

Ochrana proti spamu *
captcha

e-mail *

Napsat vedoucímu katedry »