Externí pedagog
E- mail | marek.malus@upol.cz |
Telefon | +420 732 283 436 |
Konzultační hodiny | dle emailové či telefonické domluvy |
Odborná profilace
Marek Malůš se odborně věnuje výzkumu technik omezené zevní stimulace, především variantě známé jako Terapie tmou: v této oblasti publikuje, píše disertační práci a vede bakalářské a diplomové práce. Vyučuje předměty Základy meditace a Psychohygiena, dříve vyučoval Interakční psychologický výcvik a Relaxační metody v psychoterapii. V průběhu doktorského studia také pracoval jako policejní psycholog, a jako psycholog, lektor a pracovní poradce. Absolvoval mnohé kurzy a semináře (zaměřené především na práci s tělesným prožíváním), v roce 2014 bude končit psychoterapeutický výcvik.
Životopis
Narozen 3.1.1985 v Uherském Hradišti, trvalým bydlištěm v Uherském Ostrohu. Po absolvování osmiletého gymnázia v Uherském Hradišti následovala jednooborová psychologie na FF UP v Olomouci, ukončena 2009. Od 2009 interní doktorandské studium, výzkum a výuka tamtéž. Pracovní roční praxe jako poradenský psycholog, pracovní poradce a lektor pro firmu Marlin, dále jako policejní psycholog pro PČR ve Zlíně. Mezi hlavní zájmy patří psychologie, psychoterapie, filozofie, meditace, sebepoznání, zdraví, mezilidské vztahy, osobnostní potenciál a jeho rozvoj, relaxační techniky, sport.
Některé absolvované kurzy a semináře:
– Ericksonovská hypnoterapie I.+II. (Jiří Zíka)
– Focusing I.+II. (Karel Hájek)
– Transakční analýza „101“ (Blanka Čepická)
– Práce s časovou osou (Chvála, Trapková)
– Krizová intervence
Absolvované výcviky:
– Práce s tělem v psychoterapii (Jitka Vodňanská, 140h)
– Cestou příběhu – narativní systemický terapeutický rozhovor (Vratislav Strnad, 80h)
Terapeutický výcvik (od r. 2010):
– Integrativní psychoterapie (MUDr. Jan Kubánek)
Sebezkušenost skrze pobyty ve tmě:
– 7 dní (2007); 3 dny (2010); 14 dní (2011)
Vyučované předměty
Psychohygiena (PCH/PHYG) |
Psychohygiena (PCH/HYGA) |
Základy meditace (PCH/ZM) |
Relaxační metody v psychoterapii |
Interakční psychologický výcvik |